Šajā privātuma politikā, turpmāk tekstā
- Politika, ir aprakstīta kārtība, kādā i.u "Polijas
Informācijas Centrs" turpmāk tekstā - Pakalpojumu sniedzējs,
apstrādā personas datus.
Šī Politika ir piemērojama, ja
Klients izmanto, ir izmantojis vai ir izteicis vēlēšanos izmantot
Pakalpojumu sniedzēja sniegtos pakalpojumus, vai ir citā veidā
saistīts ar Pakalpojumu sniedzēja sniegtajiem pakalpojumiem, tai
skaitā attiecībās ar Klientu, kas nodibinātas pirms šīs
Politikas spēkā stāšanās.
1.Definīcijas
1.1
Apstrāde - ir jebkura ar personas datiem vai personas datu
kopumiem veikta darbība vai darbību kopums, ko veic ar vai bez
automatizētiem līdzekļiem, piemēram, vākšana, reģistrācija,
organizēšana, strukturēšana, glabāšana, pielāgošana vai
pārveidošana, atgūšana, aplūkošana, izmantošana, izpaušana,
nosūtot, izplatot vai citādi darot tos pieejamus, saskaņošana vai
kombinēšana, ierobežošana, dzēšana vai iznīcināšana.
1.2
Pārzinis - i.u."Polijas Informācijas Centrs TŪRIS",
registrācijas numurs: 40002057324, juridiskā adrese: Rīga, Aglonas
iela 16-14. Faktiskā pakalpojumu sniegšanas adrese: atbilstoši
pakalpojuma veidam un noslēgtajam līgumam.
1.3 Klients
- jebkura fiziska vai juridiska persona, kura izmanto, ir
izmantojusi, vai ir izteikusi vēlēšanos izmantot jebkurus
Pakalpojuma sniedzēja sniegtos pakalpojumus vai ir jebkādā citā
veidā saistīta ar tiem.
1.4 Personas dati - jebkura
informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu
fizisku personu (datu subjekts); identificējama fiziska persona ir
tāda, kuru var tieši vai netieši identificēt, jo īpaši
atsaucoties uz identifikatoru, piemēram, minētās personas vārdu,
uzvārdu, identifikācijas numuru, atrašanās vietas datiem,
tiešsaistes identifikatoru vai vienu vai vairākiem minētajai
fiziskajai personai raksturīgiem fiziskās, fizioloģiskās,
ģenētiskās, garīgās, ekonomiskās, kultūras vai sociālās
identitātes faktoriem.
2.Piemērojamie tiesību akti
2.1
Eiropas Parlamenta un padomes Regula Nr.2016/679 par fizisku personu
aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti (2016. gada 27.aprīlis).
2.2 Elektronisko sakaru
likums.
2.3 Informācijas tehnoloģiju drošības likums un
citi.
3. Vispārīgie noteikumi
3.1 Šajā Politikā
tiek sniegta vispārējā informācija par to kā Pakalpojumu
sniedzējs veic personas datu apstrādi. Sīkāka informācija par
personas datu apstrādi tiek sniegta Klientiem, ietverot to līgumos
un citos ar Pakalpojumu sniedzēja pakalpojumiem saistītos
dokumentos, kā arī Pakalpojumu sniedzēja mājas lapā
https://www.polstore.lv/veikals/privacydati.php.
3.2 Pakalpojumu
sniedzējs piemērojamo normatīvo aktu ietvaros nodrošina personas
datu konfidencialitāti un ir īstenojusi atbilstošus tehniskos un
organizatoriskos pasākumus personas datu pasargāšanai no
nesankcionētas piekļuves, pretlikumīgas apstrādes vai izpaušanas,
nejaušas pazaudēšanas, izmainīšanas vai iznīcināšanas.
3.3
Pakalpojumu sniedzējs personas datu apstrādei var izmantot personas
datu apstrādātājus. Šādos gadījumos Pakalpojumu sniedzējs veic
nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu, ka šādi personas datu
apstrādātāji personas datu apstrādi veic saskaņā ar Pakalpojumu
sniedzēja norādēm un atbilstoši piemērojamajiem normatīvajiem
tiesību aktiem un pieprasa atbilstošu drošības pasākumu
veikšanu.
3.4 Ja Pakalpojumu sniedzējs atjauninās šo
Politiku, visas izmaiņas, kā arī Politikas vēsturiskās
redakcijas, tiks publicētas Pakalpojumu sniedzēja mājas lapā
https://www.polstore.lv.
3.5 Lai sniegtu Klientam labākus un
piemērotākus produktus un pakalpojumus, kā arī, lai nodrošinātu,
uzturētu, aizsargātu un uzlabotu esošus produktus un pakalpojumus,
Pakalpojumu sniedzējs apstrādā no pakalpojumu sniegšanas
apkopotus datus.
4. Klientu personas datu kategorijas un
piemēri
4.1 Personas identifikācijas dati: vārds,
uzvārds, dzimšanas datums.
4.2 Personas kontaktinformācija:
adrese, telefona numurs, e-pasta adrese.
4.3 Klienta
kontaktpersonu dati: kontaktpersonas vārds, uzvārds, e-pasta
adrese, telefona numurs.
4.4 Klienta dati: klienta līguma
numurs, klienta reģistrēšanas datums, statuss, parakstīšanas
datums, veids, pielikuma numurs, pielikuma datums.
4.5
Pakalpojuma dati: pasūtījuma numurs, pakalpojuma nosaukums,
pakalpojuma adrese, cena, preces nosaukums, preces cena.
4.6
Komunikācijas dati: ienākošā/izejošā saziņa, telefona zvani,
korespondence, saturs, piegādes statuss.
4.7 Norēķinu dati:
norēķinu sistēmas konta numurs, bankas konta numurs, rēķina
numurs, datums, summa, apmaksas datums.
4.8 Videonovērošana:
videonovērošana birojā, ierakstīšanas datums.
5. Datu
apstrādes tiesiskais pamats
5.1 Līguma noslēgšana un
izpilde - lai Pakalpojumu sniedzējs varētu noslēgt un izpildīt
līgumu ar Klientu, kvalitatīvi sniedzot pakalpojumus un apkalpojot
Klientu, tam jāapkopo un jāapstrādā noteikti personas dati, kas
tiek savākti pirms līguma noslēgšanas ar Pakalpojumu sniedzēju
vai jau noslēgtā līguma laikā.
5.2 Pakalpojumu sniedzēja
leģitīmās intereses - ievērojot Pakalpojumu sniedzēja
intereses, kuru pamatā ir kvalitatīvu pakalpojumu un savlaicīga
atbalsta sniegšana Klientam, Pakalpojumu sniedzējam ir tiesības
apstrādāt Klienta personas datus tādā apjomā, kādā tas tam ir
objektīvi nepieciešams un pietiekams šīs Politikas norādītājiem
nolūkiem. Par Pakalpojumu sniedzēja leģitīmajām interesēm ir
uzskatāma personas datu apstrāde, veicot tiešu tirgvedību, kā
rezultātā Klientam tiek izteikti jauni un / vai individuāli
Pakalpojumu sniedzēja produktu un pakalpojumu piedāvājumi.
5.3
Juridisko pienākumu izpilde - Pakalpojumu sniedzējs ir tiesīgs
apstrādāt personas datus, lai izpildītu normatīvo aktu prasības,
kā arī sniegtu atbildes uz valsts un pašvaldības likumīgiem
pieprasījumiem.
5.4 Klienta piekrišana - Klients, kā
personas datu subjekts, pats dod piekrišanu personas datu vākšanai
un apstrādei noteiktiem mērķiem. Piemēram, klienta piekrišana
tiešā mārketinga nolūkiem, lai izteiktu jaunus un individuālus
piedāvājumus, tiks attiecināta uz Pakalpojumu sniedzēja darbībām
pēc E-privātuma regulas stāšanas spēkā. Klienta piekrišana ir
viņa brīva griba un patstāvīgs lēmums, kas var tikt sniegts
jebkurā brīdī, tādējādi atļaujot Pakalpojumu sniedzējam
apstrādāt personas datus noteiktajiem nolūkiem. Klienta piekrišana
ir tam saistoša, ja tā tiek sniegta mutiski (telefonsarunas laikā
pēc Klienta identifikācijas), elektroniski pakalpojuma sniedzēja
tīmeklī vai arī rakstiski. Klientam ir tiesības jebkurā laikā
atsaukt savu iepriekš sniegto piekrišanu, izmantojot norādītos
saziņas kanālus ar Pakalpojumu sniedzēju. Pieteiktās izmaiņas
stāsies spēkā trīs darba dienu laikā. Piekrišanas atsaukums
neietekmē apstrādes likumību, kas pamatojas uz piekrišanu pirms
atsaukuma.
5.5 Vitālu interešu aizsardzība - Pakalpojumu
sniedzējs ir tiesīgs apstrādāt personas datus, lai aizsargātu
Klienta vai citas fiziskas personas vitālās intereses, piem., ja
apstrāde ir vajadzīga humanitāros nolūkos, dabas stihiju un
cilvēka izraisītu, it īpaši, epidēmiju un to izplatīšanās
monitoringam vai ārkārtas humanitārajās situācijās (terora
akti, kibernoziegumi, tehnogēnās katastrofu situācijas un
tml.).
5.6 Oficiālo pilnvaru izpilde vai sabiedrības intereses - Pakalpojumu sniedzējs ir tiesīgs apstrādāt datus, lai
izpildītu uzdevumu, ko veic sabiedrības interesēs vai īstenojot
Pakalpojumu sniedzēja likumīgi piešķirtās oficiālās pilnvaras.
Šādos gadījumos pamats personas datu apstrādei ir iekļauts
normatīvajos aktos. 6. Datu apstrādes nolūki
6.1
Vispārīgai klientu attiecību vadīšanai un pakalpojumu
pārdošanai, pieejas produktu un pakalpojumu nodrošināšanai un
administrēšanai - lai noslēgtu un izpildītu līgumu ar Klientu,
lai nodrošinātu datu aktualitāti un pareizību, pārbaudot un
papildinot datus.
6.2 Pakalpojumu sniedzējs apstrādā personas
datus, lai nodrošinātu kvalitatīvu, savlaicīgu un Klientam ērtu
apkalpošanu līgumattiecību spēkā esamības laikā:
6.2.1 Klienta attiecību (t.sk. attālinātai) vadīšanai,
nodrošinot Līgumu noslēgšanu un izpildi, kā arī ar to saistīto
procesu realizāciju;
6.2.2 Klienta sūdzību
izskatīšanai saistībā ar sniegtajiem pakalpojumiem;
6.2.3
efektīvas naudas plūsmas pārvaldīšanai, t.sk., Klienta maksājumu
un parādu administrēšanai;
6.2.4 Klienta informēšanai
par citu uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem;
6.2.5
videonovērošana ar mērķi - noziedzīgu nodarījumu novēršana
6.2.6 Klientam interesējošo pakalpojumu reģistrēšanai, esošo
pakalpojumu izmaiņu vadībai un statistikas.
6.3 Pakalpojumu
sniedzējs apstrādā personas datus, lai veicinātu nozares
attīstību un piedāvātu Klientiem jaunus pakalpojumus un
produktus, t.sk.,:
6.3.1 piedāvājumu izteikšanai par
jauniem produktiem un pakalpojumiem;
6.3.2 tirgus
analīzes veikšanai un biznesa modeļa attīstībai tiek veikta
Pakalpojumu sniedzēja klientu statistisko datu apstrāde;
6.3.3 Pakalpojumu sniedzējs apstrādā personas datus, lai veidotu
un uzturētu Pakalpojumu sniedzēja iekšējos procesus, nodrošinātu
dokumentu apriti un citus iekšējos procesus (piem., līgumu un citu
dokumentu arhivēšanu) tam nepieciešamā un pietiekamā apjomā.
6.4 Pakalpojumu sniedzējs ir tiesīgs apstrādāt datus
zemāk norādītajiem, kā arī citiem nolūkiem, saņemot no Klienta
brīvi sniegtu un nepārprotamu piekrišanu:
6.4.1
Klienta personas datu pārbaude parādu vēstures datu bāzēs pirms
līguma noslēgšanas, lai novērtētu Klienta spēju izpildīt
līguma saistības,
6.4.2 Pakalpojumu sniedzēja tēla popularizēšanai tirgū, sūtot
Klientam novēlējumus svētkos, organizējot klientu apmierinātības
aptaujas, esošo produktu un pakalpojumu uzlabošanai, kā arī jaunu
produktu izveidei.
7.Klienta, kā datu subjekta tiesības
Klientam (datu
subjektam) ir tiesības attiecībā uz savu datu apstrādi, kas
saskaņā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem ir klasificēti kā
personas dati. Šīs tiesības kopumā ir šādas:
7.1 Pieprasīt
savu personas datu labošanu, ja tie ir neatbilstoši, nepilnīgi vai
nepareizi.
7.2 Iebilst savu personas datu apstrādei, ja
apstrāde ir balstīta uz leģitīmajām interesēm, tai skaitā
iebilst pret personas datu profilēšanu.
7.3 Prasīt savu
personas datu dzēšanu, piemēram, ja personas dati tiek apstrādāti,
pamatojoties uz piekrišanu un Klients ir atsaucis savu piekrišanu.
Šīs tiesības nav spēkā, ja Personas dati, kuru dzēšana tiek
pieprasīta, tiek apstrādāti, arī pamatojoties uz citu tiesisku
pamatu, piemēram, līgumu vai no attiecīgiem normatīvajiem aktiem
izrietošajiem pienākumiem, vai to saglabāšanu nosaka spēkā
esošo normatīvo aktu prasības.
7.4 Ierobežot savu personas
datu apstrādi saskaņā ar piemērojamajiem normatīvajiem aktiem,
piemēram, laikā, kad Pakalpojumu sniedzējs izvērtē, vai Klientam
ir tiesības uz savu datu dzēšanu.
7.5 Saņemt informāciju,
vai Pakalpojumu sniedzējs apstrādā Klienta personas datus un, ja
apstrādā, tad arī piekļūt tiem.
7.6 Saņemt savus personas
datus, ko Klients ir sniedzis Pakalpojumu sniedzējam un kas tiek
apstrādāti uz piekrišanas un līguma izpildes pamata rakstiskā
formā, vai kādā no biežāk izmantotajiem elektroniskajiem
formātiem un, ja iespējams, nodot šādus datus citam pakalpojumu
sniedzējam (datu pārnesamība).
7.7 Atsaukt savu piekrišanu
savu Personas datu Apstrādei.
7.9 Iesniegt sūdzības par
personas datu izmantošanu Datu valsts inspekcijai (www.dvi.gov.lv),
ja Klients uzskata, ka viņa personas datu apstrāde pārkāpj viņa
tiesības un intereses saskaņā ar piemērojamajiem normatīvajiem
aktiem.
8. Klientu personas datu profilēšana kā datu
apstrāde
8.1 Profilēšana ir jebkura veida automatizēta
personas datu apstrāde, kas izpaužas kā personas datu izmantošana
nolūkā izvērtēt konkrētus ar fizisku personu saistītus
personiskus aspektus, jo īpaši analizēt vai prognozēt aspektus
saistībā ar minētās fiziskās personas personīgajām vēlmēm,
interesēm, uzticamību, uzvedību, atrašanās vietu vai
pārvietošanos;
8.2 Apstrādājot Klienta personas datus,
Pakalpojumu sniedzējs var veikt profilēšanu, lai sūtītu jaukus
novēlējumus, dāvanas, piešķirtu bonusus, veidojot un izsakot
individuālus piedāvājumus vai veiktu klientu aptaujas.
Automatizētie individuālie lēmumi tiek pieņemti tikai biznesa
nolūkos, un tie neradīs Klientam tiesiskas sekas. Klientam jebkurā
laikā ir tiesības iebilst pret automatizēta lēmuma pieņemšanu
un nebūt par tāda pieņemtā lēmuma subjektu.
8.3 Tiešā
tirgvedība un pamats sūtīt Klientam komercpaziņojumus:
Pakalpojumu sniedzējs veic tiešo tirgvedību, izplatot Klientam
komercpaziņojumus, lai Klients vienmēr tiktu informēts par
jauniem, moderniem un/ vai tieši Klientam izveidotiem produktiem,
pakalpojumiem, kā arī īpašiem līguma noteikumiem (piem.,
atlaidēm). Klientam ir tiesības jebkurā laikā un bez maksas
atteikties no komercpaziņojumu saņemšanas, informējot par to
Pakalpojumu sniedzēju.
9. Sīkdatnes
Sīkdatnes ir
nelielas teksta datnes, kas tiek izveidotas un saglabātas Klienta
ierīcē (datorā, planšetē, mobilajā telefonā un tml.),
apmeklējot Pakalpojumu sniedzēja interneta vietnes. Sīkdatnes
"atceras" lietotāja pieredzi un pamatinformāciju un tādējādi
uzlabo Pakalpojumu sniedzēja mājaslapas vietnes lietošanas ērtumu.
Pakalpojumu sniedzējs neizmanto sīkdatnes mērķiem, kas ietilpst
Eiropas Parlamenta un padomes Regulas Nr.2016/679 par fizisku personu
aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti ietvarā.
10. Glabāšanas periods
Personas dati tiks apstrādāti tikai tik ilgi, cik tas ir nepieciešams
apstrādes mērķa izpildei. Glabāšanas periods var būt pamatots
ar līgumu ar Klientu, Pakalpojumu sniedzēja leģitīmajām
interesēm vai piemērojamajiem normatīvajiem aktiem (piemēram,
likumiem par grāmatvedību, noziedzīgi iegūtu līdzekļu
legalizēšanas novēršanu, noilgumu, civiltiesībām u.tml.). 11.Personas
datu iegūšanas veidi
11.1
Pakalpojumu sniedzējs iegūst Klienta personas datus, kad Klients:
11.1.1 iegādājas un izmanto Pakalpojumu sniedzēja produktus vai
pakalpojumus;
11.1.2 jautā Pakalpojumu sniedzējam
plašāku informāciju par Klienta izmantoto produktu vai Klientam
pieslēgto pakalpojumu, vai sazinās ar Pakalpojumu sniedzēju
saistībā ar sūdzību vai informācijas pieprasīšanu,
identificējot Klientu;
11.1.3 piedalās aptaujās;
11.1.4 ievada informāciju Pakalpojumu sniedzēja pašapkalpošanās
portālos;
11.1.5 tiek filmēts ar Pakalpojumu sniedzēja videonovērošanas
iekārtam Pakalpojumu sniedzēja biroja vai datu centra telpās;
11.2
Pakalpojumu sniedzējs var apstrādāt Klienta personas datus, kas ir
saņemti no trešajām personām, ja Klients tam piekritis.
12.
Klienta datu aizsardzība
12.1 Pakalpojumu sniedzējs
nodrošina, pastāvīgi pārskata un uzlabo aizsardzības pasākumus,
lai aizsargātu Klienta personas datus no nesankcionētas piekļuves,
nejaušas nozaudēšanas, izpaušanas vai iznīcināšanas. Lai to
nodrošinātu, Pakalpojumu sniedzējs pielieto mūsdienu
tehnoloģijas, tehniskas un organizatoriskas prasības, t.sk.,
izmantojot ugunsmūrus, ielaušanās atklāšanas, analīzes
programatūras un datu šifrēšanu.
12.2
Pakalpojumu sniedzējs neuzņemas atbildību par jebkādu
nesankcionētu piekļuvi personas datiem un/ vai personas datu
zudumu, ja tas nav atkarīgs no Pakalpojumu sniedzēja, piemēram,
Klienta vainas un/ vai nolaidības dēļ.
13.
Apstrādes teritorija Personas
dati tiek apstrādāti Eiropas Savienībā/Eiropas Ekonomiskajā zonā
(ES/EEZ).
14.
Kontaktinformācija 14.1
Klients var sazināties ar Pakalpojumu sniedzēju saistībā ar
jautājumiem, piekrišanas atsaukšanu, pieprasījumiem, datu
subjektu tiesību izmantošanu un sūdzībām par personas datu
izmantošanu.
14.2 Pakalpojumu sniedzēja kontaktinformācija ir
pieejama tīmekļa vietnē: www.polstore.lv sadaļā kontakti.
Garantija uz pārdoto precei
Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci/lietu, vai arī, ja precei dota garantija - visā garantijā norādītajā termiņā. Garantijas termiņš nedrīkstētu būt īsāks par diviem gadiem (izņemot, ja īsākā termiņā tiek solīti citi patērētājam būtiski labumi vai kādai detaļai parasti raksturīga ātrāka nolietošanās). Garantija nevar saīsināt likumīgo prasījuma pieteikšanas termiņu.
Garantija noteikumi
Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai tam paredzētājam mērķim un tikai mājsaimniecībā.
Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināta tikai Ražotāja noteiktā garantija.
Garantijas nosacījumi ir spēkā, ja tiks uzrādīts pirkuma apliecinošs dokuments (pavadzīme);
Cenas un sortiments
Cenas un preču piedāvājums interneta veikalā POSLTORE var tikt mainīts bez brīdinājuma. Tas neattiecas uz jau noslēgtajiem pirkuma/pārdošanas līgumiem (noformēts pasūtījums)
Preču atgriešanas garantija
Jūs varat atgriezt preci un saņemt atpakaļ naudu 14 dienu laikā! Precēm ir jābūt oriģinālajā iepakojumā, ar nenoplēstām etiķetēm, nesaburzītām un nelietotām. Tādā gadījumā preci apmainīsim pret citu vai arī, pārbaudot atgrieztās preces stāvokli un komplektāciju, atgriezīsim par preci iemaksāto naudu. Atgriežot preci, piegādes izmaksas sedz klients. Atteikuma veidlapu Jūs varat lejupielādēt šeit.